مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

موش موشک بابایی

جشن روز پدر

1394/2/9 10:26
نویسنده : عاطفه
376 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز مدیا اومد پیشم و گفت : مامان فردا روز پدر ه . یادت باشه برای بابام گل بگیرم .

منم قیافه حق به جانبی گرفتم و گفتم : چرا برای من روز مادر نگرفتی ؟

اومد  در گوشم و گفت آخه یادم رفت بگیرم . ولی حالا برای بابا که خواستم بگیرم دو تا می گیرم یکی اش برای تو یکی اش هم برای بابا  .....!!!!!!!!!!!!!!!!!!چشمکخندونک

بعضی وقتها هم میاد یه چیزی بهم می گه بعد یواشکی میاد توی گوشم و میگه مامانی الکی گفتم که پویا نفهمه ما می خواهیم فلان کار رو بکنیم .!!!!!!خندونک

حالا دخترم گیر داده به دمپایی و کفش پاشنه بلند .... منم بالاجبار براش دمپایی لژ دار خریدم

اینکه می گن دختر هووی مادر  ه   واقعا حقیقته محض ه

هر لباسی که می پوشم میگه مامانی چه قشنگه میشه مثل این و برای منم بخری ؟

 

 

حالا رفته توی کار عروسی و ازدواج .....محبت

دیروز اومده توی آشپزخونه و میگه مامان بده من برنج درست کنم    می گم تو بلند نیستی  می گه می خواهم یاد بگیرم که وقتی ازدواج کردم بلد باشم غذا درست کنم  .......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تعجبتعجبتعجب

وای ما اصلا توی این سن  نمی دونستیم ازدواج رو چطوری می نویسن  چه برسه به اینکه  از مامانمون راجع به ازدواج سوال کنیم ؟؟؟؟؟؟؟خجالت

یا میگه مامانی من اگه بزرگ بشم می تونم ازدواج کنم ؟؟؟؟؟؟

خدایا چکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  خدا کنه اینم مثل بقیه کارهاش مقطعی باشه ......

 

  • دیروز پویا دمپایی مدیا رو پوشیده  بعد مدیا  هم برای اینکه دمپایی هاشو ازش بگیره رفته بهش می گه :

پویا می خوای بری جیش کنی  اونم میگه آره ..... مدیا هم میگه می خوای خودم ببرمت دستشوییخنده

دوباره میگه :

پویا دمپایی پاهات رو اذیت کرده ؟ پویا هم میگه آره  ...مدیا هم میگه خوب پس درش بیار ...خندونک

ولی پویا  همچنان مقاومت می کنه

 

  • مدیا و پویا دیروز داشتند با هم دیگه بازی قایم موشک می کردند و بدو بدو           .......بعد مدیا می رفت قایم می شد و پویا پیداش می کرد .... یک دفعه پویا اومد گفت مامان مدیا اوجاست (کجاست) ؟   گفتم نمی دونم بعد مدیا اومد پیش پویا و پویا گرفتش و شروع کرد به خندیدن ...  که مدیا گفت پویا برو توی آشپزخونه مدیا ی واقعی  اونجاست  ...قه قههقه قههقه قهه
  • مدیا  دیروز اومده به باباش می گه  :

بابایی خانمم مون گفته اگه کسی نره مدرسه  ، بیسواد می شه  بعد باید بره سر چهار راه  سیگار بفروشه قه قههقه قههقه قهه

موقع عکس گرفتن پویا نگاه به مدیا می کنه هر ژستی که اون بگیره اونم تقلید می کنه

 

اینم نمونه ای بازی کردن های پویا

 

وقتی دارم با پویا بازی می کنم بهش می گم قی قی قی  یا می گم ژولی پولی  اونم از ته دل قهقهه می زنه . چه راحت می خنده به این کلمات بی معنی ..............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)