مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

موش موشک بابایی

گردش بهاری 94

1394/3/3 10:37
نویسنده : عاطفه
379 بازدید
اشتراک گذاری

دقیقا پارسال همین موقع هم با برادر شوهرم رفتیم آبشار بیشه ولی امسال چون اونها نیومدند مجبور شدیم تنها بریم  از طرفی هم گفتم تا پسرم رو هنوز از پوشک نگرفتم بریم . من که آونجا رو خیلی دوست دارم و عاشق طبیعتشم .

 

اینجا هم روزی که برگشتیم بچه رو بردیم پارک و قایق سواری کردند و سر سره بازی . پویا برای اولین بار بود که سر سره بادی سوار می شد و اصلا هم نترسید و خییییلی خوشش اومد

خلاصه من و همسرم هر هفته  بچه ها رو می بریم پارک تا بازی کنند به هر حال این چند سال هم ما باید  توی پارک ها باشیم تا اونها خوشحال بشن و دیگه اینکه از این به بعد زمستونه و دیگه نمی تونم بیرون برم

عزیز های من خوشحالی شما  ، خوشحالی منه  و من هیچی جز این نمی خواهم بوسبوسبوسبوسبوسبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)