مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

موش موشک بابایی

نوروز 93 و تولد یکسالگی پویا

1393/1/30 9:47
نویسنده : عاطفه
320 بازدید
اشتراک گذاری

در تاریخ 93/1/11 یه دونه دندون نیش پایین پویا دراومد  و در تاریخ 93/1/27 یه دونه دیگه دندون نیش پایین

برای تولدش 7 تا دندون خوشگل داشته و الان که یک هفته از تولدش گذشته جمعا 8 تا مروارید خوشگل داره

به اصرار از ما می خواهد که دستش رو بگیریم و توی خونه راه ببریمش بعضی وقتها دو دستش رو و بعضی وقتها یه دستش رو ... بعد از دو دور که راه بردیمش می زنگه زیر گریه که دوباره ...دوباره ......

مدیا هم که همچنان عروس شده .......از وقتی که بخاطر مرخصی زایمان پویا توی خونه بودم دیگه مدیا مامانی شده

از صبح تا شب هزار بار میاد و برام حرف می زنه و میگه مامانی این و اینطوری و ................

مخصوصا بعضی وقتها که عجله دارم و مهمون دارم و می خواهم چیزی رو آماده کنم مثل گنجشک میاد و جیک و جیک می کنه برام ...خنده

با اینکه خیلی دوست داشتم امسال عید برم مسافرت ولی هر چی فکر کردم دیدم با این دو تا وروجک ها هیچ جا نمی تونم برم بالاخره تصمیم گرفتم بعد از شش سال خونه بمونم . چ.ن همش در حال سرویس دادن به بچه ها هستم

ولی خدایش خیلی خوش گذشت و یه استراحتی کردم و بقیه اش در حال دور هم جمع شدن و مهمونی بازی بودیم به مدیا و پویا که خیلی خوش گذشت البته به چهار تامون خوش گذشتچشمک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ناهید مامان اروین و ارشین
20 اردیبهشت 93 13:42
سلام......چه عجب اومدی عاطفه جون یه سری به این دفترچه خاطرات مجازی زدی خانوم...خسته نباشی فوای این 2 تا و مخصوصا اون مدیا جیگر...ماشالله بزرگ شدن فسقلی ها....ما هر 2 تامون شرایطمون مثل همه پس خوب درکم میکنی چی کشیدم از دست این ارشین....[راستش ناهید جان یه مدته وبلاگ نوشتن و وبلاگ خوندنم نمیاد . قربونت عزیزم .آره واقعا درکت می کنم . خوب می فهم ات . خدا به دو تا مون صبر بده ]
سولماز
3 خرداد 93 12:49
قربون این دوتا جوجه های خشگلت بوووووووووووووووووس قربونت عزیزم .چشمهات خوشگل می بینه