مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

موش موشک بابایی

جشن سال نو مهدکودک مدیا و پویا

1392/12/26 9:37
نویسنده : عاطفه
145 بازدید
اشتراک گذاری

روهای آخر سال  عاشق بیرون رفتن و خرید کردن و دیدن مردم توی این شلوغی ام

بعد از سرما خوردگی سخت و طولانی مدیا با گرمتر شدن هوا ترجیح دادم روزهای آخر رو ببرمش خیابون تا از نزدیک بوی عید رو استشمام کنه

دادشی پیش باباش موند و من و دخترم پیاده رفتیم بیرون

بردمش بازار و کلی گشتیم و خرید کردیم و براش ماهی عید خریدم  و خوراکی و ......

خلاصه یه عالمه خوش گذروندیم

فردای اون روز برای اولین بار خودش اومد توی بغلم و من و بوسید

من که شوکه شدم گفتم برای چی من و بوس کردی ؟ من و دوست داری ؟ گفت آره چون من و میبری بازار .......!!!!!!قلب

مثل هر سال جشن پایان سال و جشن چهارشنبه سوری از طرف مهد کودک برگزار شد ارکستر و حاجی فیروز و یه نفر دیگه بنام خاله پیرزن که با تمام آهنگها ی محلی می رقصید و ...آتیش بازی و ......

خلاصه خیلی خوش گذشت هم به بچه ها هم به ما

مدیا که فقط عشقش حاجی فیروزه .......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)