مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

موش موشک بابایی

اردیبهشت 92

1392/2/22 9:53
نویسنده : عاطفه
222 بازدید
اشتراک گذاری

الان که پسرم یکماهه است و خدا رو شکر نفخ هم نداره (مدیا  تا 40 روزگی نفخ داشت)فقط طبق معمول شبها شبها باید شیرش دم و جاش رو عوض کنم تا بخوابهلبخند

خدا رو صد هزار مرتبه شکر که حرفهایی رو که با مدیا قبل از بدنیا اومدن داداشی اش زده بودم همه رو فهمیده و اصلا باهاش لج نمی کشه و حسادت نمی کنه

خیلی بهش گفته بودم وقتی داداشی اومد دنیا باید مواظبش باشی باشه ! یه وقت اذیت اش نکنی

آخه تو خواهر بزرگش ی . اونم با سر می گفت باشه

تازه خیلی  وقتها کمکم می ده  برام تشک و بالش اش رو میاره یا پستونک اش رو  یا حتی برای خودم آب میاره

ولی من و همسرم هم اصلا سمت پسرم نمیریم که اون بخواد حساس بشه . من که تا شیرش میدم می خوابونمش و زیاد باهاش بازی نمی کنم جلوی مدیا هم که اصلا قربون صدقه اش نمیریم ...

تازه وقتی داداش اش می خنده ما هم می گیم مدیا نگاه کن به تو داره می خنده . خواهر مهربونش رو دوست داره . داداشت خیلی کوچولوهه . شیر بخوره بزرگ میشه بعد با هم بازی می کنید ...قلبچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)