مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

موش موشک بابایی

مدیا و تولد داداشی

1392/1/24 9:38
نویسنده : عاطفه
150 بازدید
اشتراک گذاری

الان یه چند وقتیه دارم مدیا رو آماده می کنم برای ورود داداشی...

وقتی توی ماشین می شینیم مدیا هم میاد روی پاهام می شینه . دیگه بهش گفتم عزیزم برو عقب بشین یا روی پای من نشین ... یکی دو روز چیزی نگفت بعدش  یه روز اومد نشست روی پاهام بعد یه دفعه بلند شد وایستاد گفتم چرا نمی شینی ؟

گفت آخه داداشی اذیت می شه ...!!!!

منم خوشحال شدم که حرفم رو فهمیده تا یکماه آخر بارداری من همین کار رو می کرد و وقتی به اصرار ازش می خواستم بشینه رو پاهام می گفت نه نه داداشی اذیت می شه ....

 

وقتی روز 19 فروردین رفتم دکتر و بهش گفتم که دیگه وقتی ندارم دکترم گفت باشه فردا بیا تا ببرمت بیمارستان

مدیا رو هم به باباش و مادر و پدرم سپردم و رفتم

ساعت 8 شب 20/1/92 بود که رفتم بیمارستان و از همسرم خواستم که مدیا رو ساعت 10 یا 11 شب مطابق هر ساعت هرشب توی ماشین بخوابونه

خلاصه با کمک مامای خصوصی ام ساعت 12 نیمه شب پسرم متولد شد

با وزن 800/3 کیلو گرم و قد 52

بعد از زایمان منو با ویلچر بردند که همراهام رو ببینم دیدم مدیا بیداره و بغل باباش

با تعجب گفتم چرا این نخوابیده ... خلاصه نشون به اون نشون که مدیا خانم تا ساعت 3 صبح نخوابید همسرم می گفت وقتی جیغ تو رو شنید ناراحت شد و با گریه می گفت مامانم و می خواهم . چرا مامانم رو بردید دکتر  . می خواهم بیاد پیشم

از چیزی که می ترسیدم سرم اومد ...فکر نمی کردم اینقدر وابسته به من باشه ... با اینکه قبلش خیلی باهاش حرف زدم

روز اول چیزی نگفت ولی روز دوم یکدفعه لج کرد و بغش ترکید و با گریه به من می گفت چرا من و تنها گذاشتی و رفتی بیمارستان ....منم کلی باهاش حرف زدم تا قانع شد و دیگه بهونه نگرفت و پذیرفت .گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)