مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

موش موشک بابایی

اسفند 91 و جشن چهارشنبه سوری مدیا

1391/12/26 9:12
نویسنده : عاطفه
313 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا دیگه مدیا خانم  دو سال و ده ماهشه

ماشاله از نظر حرف زدن و روداری کامل کامله  ولی متاسفانه همچنان شبها بیدار میشه ... بیشتر شبها خواب می بینه و با گریه بیدار میشه و باید دوباره پیش پیش بشه تا بخوابهمتفکر

مهد کودکش جشن چهارشنبه سوری گرفتند که من و باباش مدیا رو بردیم اونجا

جشن اش خیلی خوب بود و شاد ولی دختر من همچنان مثل دفعه های قبل ساکت و آروم بود فقط نگاه می کرد و از پیش من و باباش تکون نمی خورد

از قسمت حاجی فیروز خیلی خوشش اومده بود و همچنین از قسمت آتیش بازی اش که توی حیاط ویلا برگزار شده بود و بعد از تموم شدن مراسم حاضر نبود که از اونجا بریم ....قلب

الان دیگه وارد 9 ماهگی شدم و شمارش معکوس برای بدنیا اومدن نی نی ام داره شروع میشه انشاله که همه چی خوب پیش بره ....خیال باطل

این آخرین پست سال 91 است که می نویسم انشاله سال 92 رو با عکسهای جدید میام ...

انشاله که سال جدید سال خیلی خوبی برای همه و دوستهای خوبم باشه و همیشه شاد و سلامت باشید

عید به همه تون خوش بگذره ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهناز
17 فروردین 92 1:10
وایییییی چه جشششششششن باحالی کلی کیف کردم چقدر لباس مدیا خوشکله از زیر پاساژ خریدی ؟ ماشالله موهاشم بلند شده فسقلی خاله آره جات خیلی خالی بود بهناز جان . قابل ات رو نداره نه عزیزم از پاساژ تاتی تاتی خریدم
شيرينكده
18 فروردین 92 1:07
سلام عاطفه جون خوبي؟دلم خيلي برات تنگ شده كجايي شما؟؟؟؟؟ ماشالله به مديا خانم انشالله هميشه سالم در كنار مامان باباي خوبش و داداشي گلش باشه منتظر عكساي جديدت هستم سلام شادی جان . قربونت برم عزیزم . منم دلم تنگ شده بود . بهت که گفتم دارم میرم مرخصی زایمان. ولی دیگه اومدم . میام پیشت
میترا مامان مهرناز
23 خرداد 92 15:29
سال نو مبارک قدم نو رسیده مبارک من بعد این همه مدت اومدم از پستای پایین شروع کردم خوندن چرا هنوز آپ نکردی بیا از دخمل و پسرت بنویس ممنون میترا جان . بزودی آپ می کنم . مهرناز جون رو ببوسش
بهناز
25 خرداد 92 15:57
عاطی جونم فکر کنم به سلامتی زایمان کردی و مرخصی هستی که به وبت سر نمی زنی حسابی دلتنگتون شدم زودتر بیا از نی نی ناز و جدید و مدیا گوگولی خاله عکس بزار بوسسس عزیزم همیشه به فکرتم . بزودی می آپم بوس برای خودت و دختر رودار انگلیسی حرف بزن ات