مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

موش موشک بابایی

مدیا و نازنین 2

1391/4/10 11:59
نویسنده : عاطفه
676 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز باز هم با دوست خوبم بهناز جون و دختر گلش نازنین جون قرار داشتیم بریم پارک تا بچه ها با هم بازی کنند ماهم بتعریفیم .....

مدیا و نازنین جون هم کلی با هم دیگه بازی کردند ....

برای اولین بار بود که می رفتم پارک بانوان ... داخل پارک نمی شد عکس بگیریم این عکسها هم مال محوطه بیرونی پارک است

خیلی خوب بود و به من و مدیا که خیلی خوش گذشت .......

اینم دو عدد وروجک  قربون ن ن ن ن ن ن ن ن ن دو تا تون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

بهناز مامان نازنین
10 تیر 91 12:04
وای وای وای چه عکسهای نازی چه بانمک شدن هههههه عاطی جون خیلی خوش گذشت دست گلت درد نکنه بابت سمبوسه و آش رشته و بازی و زحمت کشیدی ما رو رسوندی خلاصه کل زحمات و مهربونیات ان شالله بیای تهران جبران کنم ببوس گلت رو


ای بابا من اینها رو ننوشتم دیگه نخواستم بگم .
اختیار دارید این حرفها چیه . دفعه بعد بیا خونمون قدمت روی چشم .
منم عکسهاشون رو خیلی دوست دارم خیلی قشنگ شدند
بوس برای دختر نازنین و ملوس ات
بهناز مامان نازنین
10 تیر 91 12:05
مدیا هم خیلی ناناز شده مخصوصا با اون سارافن خوشکلش و شیطونیاش


چشمهات ناز می بینه . قابل نداره عزیزم
ناهید مامان اروین
10 تیر 91 14:46
اخی.....الهی فدای 2 تا شون برم من...چه ناز افتادن تو عکس ها..........
راستی سلام ما رو به بهناز برسون....خیلی وقته بی خبرم ازش


قربونت برم عزیزم . بزرگیتون میرسون وبلاگ اونم بد تر از وبلاگ تو رفته تو کما ؟؟؟!!!!!!!
ناهید مامان اروین
10 تیر 91 14:48
وای عاطفه به خدا شرمنده....درگیر عروسی خواهر شوهر و عموم هستم...میبینی که خیلی کم رنگ شدم...واسه اینه.....
بعد عروسی قول میدم زود به زود بیام پیشت عزیزم....ببوس گل دخترووووو


خوشبحالت . انشاله همیشه به عروسی باشی .
قربونت عزیزم تو هم مواظب پسرت باش
ناهید مامان اروین
10 تیر 91 14:49
تو همیشه شرمندم میکنی که زود به زود میای پیشم


دشمنت شرمنده باشه . دوستت دام که زود به زود میام پیشت
میترا مامان مهرناز
16 تیر 91 3:31
ای جان همیشه به گردش و این قرارای خوب خوب

میشه رمز پست قبلی رو هم بدی




ممنون عزیزم .
رمز رو قبلا برات گذاشتم .چشم دوباره می ذارم
مامان مهشید
16 تیر 91 9:50
ای جانم خدا حفظشون کنه . یعنی اومد بودی تهران یا شهر شما هم پارک بانوان داره


نه من تهرانیومدم . بهناز جون اومده بود اینجا .
بله شهر ما هم پارک بانوان داره .
قربونت مریم جون . لطف داری عزیزم
سولماز
21 تیر 91 15:56
عاشق دختر قرتيتم
ماشاالله خيلي دوست داشتنيه
دلم مي خواد شيطنتاشو ببينم
ببوسش


قربونت برم سولماز جان . افتخار بده تشریف بیار ...
دوستت دارم
بهناز مامان نازنین
24 تیر 91 23:13
سلام عزیزم خوبی دخمل نازت خوبه دلم براتون تنگ شده دو بار برات خصوصی گذاشتم برات رمز یکی از پستهامو گذاشتم ولی انگار به دستت نرسید؟


سلام بهناز جان . ما خوبیم تو چطوری ؟ راستش یه رمز ازت دارم ولی فکر کنم مال عکسهای تولده . الان دوباره چک می کنم .
دوستت دارم . دختر نازت رو ببوس
بهناز مامان نازنین
29 تیر 91 21:39
سلام عزیزم خوبی نظاتت و خوندم و تایید نکدم چون خودت می دونی دیگه...........
دلم خیلی باتون تنگ شده نمیایی تهران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام بهناز خانم . مرسی از اینکه گفتی آخه فکر کردم نخوندی...
منم دلم براتون تنگ شده . نه فعلا
مواظب خودت و دختر نانازت باش
بوس
بهناز مامان نازنین
12 مرداد 91 12:17
سلام عزیزم کجایی خصوصیمو گرفتی؟ چراآپ نمی کنی؟


سلام بهناز جان . نمی دونم کم حوصله ام . مطلب رو نوشتم ولی حس اش نیست
بهناز مامان نازنین
23 مرداد 91 1:15
کجایییییییییییییییییییی


من یا تو که تلفن ات رو جواب نمی دی؟
ani
1 شهریور 91 3:49
نمیدونم چرا نی نی وبلاگ برای من باز نمیشد!
ای جاونم دو تا فرشته خوشمل!


اگه باز نمیشه بگو تا برم کلا از بخ نی نی وبلاگ رو از بین ببرم
لطف داری عزیزم