مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

موش موشک بابایی

تولد

1391/4/6 15:07
نویسنده : عاطفه
606 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                      

ی عزیزم  

تولد تو تولد من است

من تمام طول سال بیدار مانده ام

که مبادا روز تولد تو تمام شود

و من در خواب بمانم

و نتوانم به تو بگویم

تولدمان مبارک !؟

میلاد تو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

ای روشنی گسترده , ای زیبایی محض , ای بی کران مهربانی

دومین سال زمینی شدنت مبارک باد...

 

این لباس خوشگل هدیه خاله ام  است برای تولدش

 

مدیا و مازیار  . پیراهن مدیا رو خیلی دوست دارم این رو خواهرم (خاله بزرگ مدیا) وقتی باردار بودم برای مدیا آورد . خیلی قشنگه...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

ویدئوپائیز
6 خرداد 91 11:43
چقدر زود بزرگ شدیم! انگار همین دیروز بود…. اما همه سهم ما از آن روزهای خیلی دیروزتر فقط تعریف پدر و مادر و دائی و عمه و خاله است ، شاید هم چند تائی عکس رنگ و رو رفته و گاهی تا خورده که باید از بین خطهای شکست عکس ، لبخندی را از روی عکسی که لای آلبوم قدیمی و سنگین ، اسیر حصار روکش پلاستیکی شده تشخیص بدهیم. شاید اگر همان دوربینهای فکستنی ( همان فکسنی) نبود.... ادامه مطلب رو در fallvideo.viablog.ir ببینید.
مامان
6 خرداد 91 12:28
تولدت مبارک سالهی سال با خوشب و خوبی و سلامتی و موفقیت زیر سایه بزرگترهای مهربونت زندگی کنی
مامان رهام
6 خرداد 91 14:59
تولدت مبارک
خاله کوثر
6 خرداد 91 21:07
سلام مدیا جون تولدت مبارک انشاله شمع 120سالگی فوت کنی
مامان مهشید
7 خرداد 91 23:48
تولدت مبارک عروسک قشنگ الهی که همیشه شاد باشی و مامان و بابا با دلخوشی بزرگت کنند


ممنونم مریم جان از لطفت و دعای خیرت
میترا مامان مهرناز
8 خرداد 91 2:16
تولدت مبارک گل ناز و قشنگ دوست دارم
بهناز
9 خرداد 91 9:43
راستی رمز پست تولد نازی به دستت رسید ?آخه خصوصی وبت انگار خراب بید
ناهید مامان اروین
9 خرداد 91 21:58
وایییییییییییییییییییی........سلام اینجا تولده و من بی خبرم..........عاطفه نمیخواستی خبرم کنی؟ ویدوزم عووض کردم ولی الان وقت ندارم به زودی میام پیشتون.............فقط تولد مبارک بگم تا اینکه دوباره بیام
بهناز مامان نازنین
13 خرداد 91 16:54
کجایی؟عکسا کو؟دلمون ضعف رفت
بهناز مامان نازنین
18 خرداد 91 23:16
بهناز مامان نازنین
18 خرداد 91 23:17
ani
19 خرداد 91 9:39
ای جونم عزیز دلم تولدت رو با تاخیر تبریک میگم
ناهید مامان اروین
20 خرداد 91 17:18
سلام دوستم...خوبین؟
پس عکس ها کوش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به امید اومدم که عکس ببینم....
راستی ببخش که دیر اومدم مسافرت بودم...


سلام ناهید جان . خوبی ؟ همیشه به مسافرت
گل پسرت خوبه ؟
خاله و رویا
23 خرداد 91 13:32
salam mediya jo0o0o0o0o0o0n
mashalla cheghadr bozorg o naz shodi
ishalla 1000 sale beshi,oonam zire sayeye pedar o madare golet.
kheili dooset darim, be omide didar


********tavalodet***********



********mobarak************


رویاجان و خاله عزیزم . شما همیشه به ما لطف دارید .
ممنون از کادوی قشنگتون .
انشاله همیشه سلامت شاد باشید
fahime
31 خرداد 91 8:17
سلام خانومی نی نی شما با پسر من همسن هستن الهی قربونشون برم با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم بیشتر باهم صحبت کنیم و از هم لذت ببریم.


آره حتما
بهناز مامان نازنین
3 تیر 91 1:54
هر وقت دوست داشتی بگو قرار بزاریم


دوشنبه و چهارشنبه می تونم هر روز رو که تو دوست داری
بهناز مامی نازنین
4 تیر 91 1:25
هر دوش خوبه من که بیکارم تو ببین برنامت چطوریه


بنظرم چهارشنبه خوبه . اگه برنامه ای نداری نت بریم پارک بانوان . خدا کنه هوا هم خوب باشه
بهناز مامان نازنین
4 تیر 91 13:05
باشه عزیزم عالیه


قرارمون یادت نره ......
شيرينكده
7 تیر 91 23:27
سلام عاطفه جون
به به عجب وبلاگي داري
ماشالله چه دختر نازي



قربونت شادی جان