مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

موش موشک بابایی

جدا کردن اتاق بچه ها

1394/7/10 8:36
نویسنده : عاطفه
205 بازدید
اشتراک گذاری

شبها موقع خواب می برمشون توی اتاقشون و براشون قصه می گم تا بخوابند . و به اتاقشون عادت کنند و دیگه اینکه یاد بگیرند توی اتاقشون بخوابند  آخه  ساله که همش پیش ما هستند و الان بهترین موقع برای جدا کردنشونه  اما .....

موقع قصه گفتن داستانی داریم ها .....................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ساعت 9:30  اول می گم بریم دستشویی  بعد چراغ ها رو خاموش می کنم تا بخوابند . من که می خواهم قصه بگم  می گم بچه ها امروز قصه مثلا( خاله سوسکه ) رو بگم  مدیا میگه آره  ولی پویا طبق معمول مخالفت میکنه و میگه نه !!!!

یا می گم امشب نوبت کیه قصه بگه پویا زود میگه من  !!!! منم میگم قصه بگو تا من و مدیا بخوابیم .

اونم میگه : یکی ندود (نبود) غیر از خدای مربون(مهربون) ایچکس (هیچکس) نبود ....

یکدفعه مدیا میگه : پس یکی بودش کو ؟؟؟؟؟ بعد هم دوتا می زنن زیر خنده و پویا میگه رفته خونشون !!!!!

دوباره تا میگم بچه ها می خواهیم بخوابیم یکدفعه مدیا میگه من تشنه ام ه  . من آب می خواهم  . پویا هم میگه منم آب می ام (می خواهم) ........

خلاصه مدیا میره چراغ رو روشن می کنه و میره در یخچال و پویا هم بدنبالش .......

 

دیروز پویا داشت یه حرفی به من می زد من متوجه نشدم بعد گفت : منظورم این نبود ...منظورم این بود که .....  من : تعجبتعجب

بعضی وقتها خیلی با هم مهربون می شن و بازی می کنن  بعضی وقتها هم میشه لجبازی  که البته پویا مقصره و لج می کنه البته دقیقا توی سن اوج لجبازی شه .

 

دیروز مدیا میگه : پویا اجازه میدی روی این اسباب بازی ات با ماژیک بکشم 

پویا : آیه (آره)

بعد پویا بدو و بدو میاد آشپزخونه پیش من و میگه : مامانی  اداده (اجازه) دادم مدیا با ماژیک روی اون بکشه

منم می گم آفرین آفرین  بعد پویا می خنده و خوشحال زود از آشپزخونه میره آرام

 

خدا رو شکر مدیا خیلی پیش دبستانی اش رو دوست داره هر وقت غذا نمی خوره میگم الان به خاله ات زنگ می زنم و می گم مدیا دیگه نمی یاد . اونم زود دهنش رو باز می کنه و میگه نه زنگ نزن .

پویا هم صبحها بیدار می شه میره مهد صبحانه اش رو می خوره و همونجا می خوابه تا ظهر ...محبت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)