مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

موش موشک بابایی

بابا

1394/6/8 14:34
نویسنده : عاطفه
279 بازدید
اشتراک گذاری

تا حالا فکر می کردم حالا که من روزی 6 ساعت می رم سر کار شاید بچه هام بخاطر اون چند ساعت کمبود مادر داشته باشند با اینکه مهد شون رو خییییلی دوست دارند و منم ساعاتهایی که پیش شون هستم  کلی بازی و تعریف می کنیم تا جبران بشه  هیچ جا هم بدون بچه هام نمی رم . آخه اونها هم عاشق بیرون رفتن و تفریح و بازی هستند . توی این تابستون که یه روز در میون پارک و بازی و ... بوده

ولی وقتی خوب نگاه می کنم می بینم بچه های من بیشتر از اونکه کمبود مادر داشته باشند کمبود پدر دارند ....!

باباشون از صبح که میره ساعت 9 شب میاد خونه  . همه مسئولیت بچه ها با خودمه . از غذا  دادن و عصرونه و دستشویی و ... فقط بابشون وقتی میاد خونه مطمئن میشه که غذاشون رو خوردند میره توی کار خوابشون .

حساب کردم دیدم حداکثر 1 ساعت پیش بچه هاست . اونم وقتی که میاد دعواشون میشه سر گوشی بابا که باهاش بازی کنن .

وقتی هم که این و به همسرم گفتم . مثل همه مردهای دیگه گفت اشکال نداره من الان دارم برای بچه ها و آینده شون پول درمیارم . الان که می تونم بزار کار کنم ...

دلم خیلی برای بچه هام می سوزه ........غمگینغمگینغمگین

 

 

پویا هم که فقط توی کار منفی کردن افعال هه . هر چی من بگم یا مدیا بگه  ، جمله رو تا آخر میگه ولی بصورت منفی ......

میگم فلان کارتون رو بذارم ؟

پویا : فلان کارتن رو نذاریم .

میگم : بگم پردیس بیاد پیشتون ؟

پویا : پردیس نیاد پپیشمون !

.............

پسندها (1)

نظرات (0)