مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

موش موشک بابایی

مدیا و داداشی

1391/9/27 9:32
نویسنده : عاطفه
245 بازدید
اشتراک گذاری

راستش دو سه ماهی بود که احساس دردی رو سمت چپ  شکم داشتم  و بخاطر بیماری های جدیدی که آمده بود می ترسیدم برم دکتر بالاخره با اصرار همسرم رفتم دکتر . هر چی معاینه ام کرد متوجه چیزی نشد و یه سونوگرافی کامل و اورژانسی برام نوشت

وقتی که رفتم سونو  دکتر به محض گذاشتن دستگاه روی شکمم گفت خوب شما باردار  اید !!!!!! سه ماهه ( 12 هفته )تعجب تعجبتعجب

شوکه شدم بعد داغ شدم و ......     دیگه بقیه حرفهاش رو نمی شنیدم .....می خواستم از روی تخت بیام پایین ولی .....

با اینکه خیلی دوست داشتم بچه دومم رو بیارم ولی قصد داشتیم یکی دو سال دیگه ولی الان اونم ناخواسته و بهتر بگم خدا خواسته !

به هر حال خدا چیز دیگه ای رو برای ما رقم زد . شاید اینکه تا الان وبلاگم رو آپ نکردم دلیلش همین شوکی بود که به من و همسرم وارد شده بود .متفکر

الان تازه فهمیدم که یه نی نی دیگه توی شکمم هست نی نی که اختلاف سن اش با مدیا 3 سال می شهچشمک

شاید برای من که هم شاغلم و هم خانواده ام پیش ام نیست و هم یه بچه 5/2 ساله دارم خیلی سخته

اونهمه سختی هایی که من و همسرم برای بزرگ کردن مدیا کشیدیم  دوباره باید تکرار بشه . شیرینی هاش هم دوباره تکرار میشه . الان خوشحالم که بچه هام اختلاف سنی اش با هم کمه  . توی این زمونه ای که دیگه ارتباط فامیل و همسایه کمرنگه  و دیگه اینکه به قول قدیمی ها با هم بزرگ می شننیشخند

خدا کنه مدیا بهش حسودی نکنهخیال باطل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بهناز مامان نازنین
21 آذر 91 18:42
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییییی
عاطفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه خدا رو شکر تبریک واقعا شوکه شدم بخدا اشک تو چشمام حلقه زده


راست میگی بهناز جان ؟؟؟؟؟؟؟ حالا من فکر می کردم اگه بفهمی سرزنشم می کنی که چرا اینکار رو کردم . گفتم که ناخواسته بود ؟؟؟ همش فکر می کردم شوکه می شی و میگی چرا عاطی این کار رو کرد؟
بهناز مامان نازنین
21 آذر 91 18:45
عاطفه من الان خیلی هیجان زده ام ....ببینم پسره .وایی انگار خواهر نداشته ام باردار شده............
عزیزم استی پیش کدوم دکتر میر ی ...دکتر جلیلی خوبه هاشمی هم بد نیست دو تا شونم همکارای مامانم بودن ...وای خدا شوکه ام .............


قربونت برم عزیزم . انشاله قسمت خودت بشه . دعا می کنم انشاله شب هفته خودت .
راستش من برای بچه اول پیش دکتر امام دوست می رفتم الان هم دارم پیش همون می رم . اونهایی که مامانت می شناسون واقعا خوبند ولی بهناز جان من زایمان طبیعی بودم و متخصص برای زایمان طبیعی نمی یاد . سر مدیا ماما خصوصی گرفتم الان هم اگه خدا بخواهد همین کار رو می کنم
بوس برای تو و دخملی نانازت
بهناز مامان نازنین
22 آذر 91 19:32
دکتر امام دوست هم عالیه همکار مامانم بوده
عزیزم من کی باشم که سرزنشت کنم
ولی عاطی خیلی خوشحال شدم کاش منم دل و جرات تو رو داشتم اگه بدونی نازنین چقدر تنهاست و نق می زنه اما من از این زمونه می ترسم


تو ؟ تو عزیز دلمی . تو خواهر خوب منی . تو گلی
بهناز جان ترس زمونه رو ول کن . اولی هر طوری که بزرگ میشه و آینده اش همونه که دومی داره
پس فرقی ندارند . من اون موقع ها که مجرد بودم همش می گفتم یه بچه و لاغیر
ولی وقتی بزرگتر شدم و اطرافم رو دیدم فهمیدم این خودخواهی منه . یا بچه نداشته باشم یا اگه می خواهم حداقل دو تا
انشاله که شما هزار ساله باشید ولی مگه ما چند سال زنده ایم . فکر شو بکن بچه من 120 سال دیگه ! نه پدری نه مادری نه خواهری نه برادری هیچکی
تازه خوبیش اینه که بچه اول از لوسی در می آید
تو اگه جای من بودی اینکار رو نمی کردی با یه بچه دو ساله و از صبح تا بعدازظهر سر کار ولی من همه این مشکلات رو تحمل می کنم نهایت سختی اش دو ساله
دل تو بزن به دریا و توکل کن به خدا
میترا مامان مهرناز
14 بهمن 91 18:50
واااااااااااااااای ببین چه خبرررررررررررره مبارررررررررررررررررررررررررررررررکه عزیزم مبارکهههههههههههههههههه




قربونت عزیزم . کدوم اش مبارکه ؟؟؟؟
میترا مامان مهرناز
18 بهمن 91 14:08
هر دووووووووووووووووووووووووش

ولی این یکی پستت منو بیشتر شوک کرد تبریک میگم دوباره مامان شدنت
حالا واقعا نی نی داداشه؟؟؟؟؟؟؟؟


قربونت برم . مرسی از لطفت

اصلا شوکه نشو میترا جان . انشاله قسمت خودت هم میشه
یکدفعه می بینی مثل من نا خواسته و...
آره عزیزم مدیا داره داداش دار میشه .از الان دارم دنبال یه وقتی برای استراحت می گردم چون می دونم بعد از تعطیلات عید دیگه استراحت ندارم . فکر شو بکن ....
دختر نازت رو ببوس