مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

موش موشک بابایی

مدیا و نازنین

1391/1/21 9:22
نویسنده : عاطفه
563 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با بهناز  مامان نازنین جون قرار داشتیم که  با همدیگه آشنا بشیم و هم بچه هامون با هم بازی کنند

بهناز جون همانطور که تصور می کردم بسیار دختر خانم و باشخصیتی یه . من از آشنایی باهاش خیلی خوشحالم

با هم قرار گذاشتیم که بریم پارک و بچه ها با وسایل بازی کنند ولی متاسفانه قسمت بازی با وسایل تا ساعت 5 باز نشد ولی این دو تا وروجک کلی با هم بدو بدو کردند و شیر و کیک خوردند و بازی کردند خیلی خوش گذشت هم به مدیا و نازنین جون هم به ماماناشون

مدیا آنقدر بازی کرد و خسته شد که موقع برگشت ساعت 6 بعدازظهر توی ماشین خوابش برد و تا فردا صبح خوابید البته فقط چند بار بیدار شد و شیر خورد

مدیا اینقدر این بیسکویتها (یام یام ) رو دوست داره که به هیچکی نمی ده

اینجا بود که مدیا برای اولین بار چیپس دید و شروع کرد به خوردنش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

بهناز مامان نازنین
26 فروردین 91 19:08
سلام عزیزم خوبی مدیا خوشکله چطوره
اوووووووووووه چقدر از من تعریف کردی الان رو ابرام عزیزم تو که خودت خیلی باشخصیت ومهربون و خونگرمی
چقدر اون روز خوش گذشت
راستی من تهرانم


سلام . مرسی ما خوبیم .
به منم خیلی خوش گذشت خانمی
بوس برای مامان و دختر ناز
مامان مهشید
26 فروردین 91 19:51
وای خدا این دو تا فرشته نازو ببین جای مهشید حسابی خالی بودا .... مهشید هم اولین بار تو پارک با چیپس و پفک آشنا شد
رفیق بد که می گند اینه


اره واقعا جای مهشید جون و مامانش خالی بود .
ببوس دختر خوشگت رو
بهناز مامان نازنین
27 فروردین 91 18:26



بهناز مامان نازنین
29 فروردین 91 14:17
سلام عاطفه جون خوبی عزیزم مدیا گلم چطوره م اشتباها وبلاگمو حذف موقت کردم ولی دوباره درستش می کنم و امروز تازه هارد اصلیم دو تحویل گرفتم
گفتم بهت اطلاع بدم
بوسسسسسس


حالا من فکر کردم عمدا حذفش کردی ...
خدا رو شکر هاردت رو گرفتی گفتم شاید یادت رفته
گل دخترت رو ببوس
بهناز مامان نازنین
30 فروردین 91 11:18
سلاممممممممممممم درست شد


اومدم...
مامان زهرا نازنازی
31 فروردین 91 15:19
سلام عاطفه جون

سال نو مبارک

ببخشید بابت تاخیرم .

ماشاالله به عروسک نازتون

رمز رو براتون تلگراف کردم عزیزم


سلام عزیزم
قربونت . حتما سر می زنم . مرسی بابت رمز
میترا مامان مهرناز
1 اردیبهشت 91 19:35
سلامممممممممممم اولش که نازنین رو دیدم تو این عکسا قبل از اینکه بخونم یکم تعجب کردم آخه شما گفته بودی تهران نیستی بعد که کامنتا رو دیدم متوجه شدم شما و بهناز باید حتما همشهری باشین
چه باهمشم من
راستی همیشه با این قرار های خوب خوب
شاد باشید
منم با یه پست این مدلی آپم رمز هم الان خصوصی برات میذارم


سلام عزیزم . آره ما همشهری هستیم . البته فاصله مون با شما هم زیاد نیست ...
منظرتم .بوس برای مهرناز گلی
بهناز مامان نازنین
4 اردیبهشت 91 15:04
سلام عاطفه جون کم پیدایی چرا!
دخمل گلت خوبه?



میترا جون بهناز اینجا بهناز اونجا بهناز همه جا هههههه


سلام عزیزم . خوبیم . تو چطوری ؟ نازنین جون چطوره ؟
آپ کن دیگه
ناهید مامان اروین
10 اردیبهشت 91 11:20
سلام عاطفه جون...
خوبین...
دخمل ما چطوره؟
چند وققته درگیر مسافرت بودم وقت نمیکردم زیاد بیام نت...منو به خاطر کوتاهی ببخش...
ما هم خوبیم....
میبینم که با بهناز جون قرار داشتین....خوبه
من شخصیت بهناز دوست دارم...مثل خودت مهربونه...
ببوس گل دخترووووو
بوس


سلام . مرسی عزیزم . بهناز هم مثل خودت خانمه .
بوس برای شما و پسر گلت
بهناز
15 اردیبهشت 91 14:59
سلام عاطفه جون کجایی پس
چرا آپ نمی کنی

ناهید جون مرسی لطف داری به من


بهناز جان اسم آپ نیار که دلم ازت خونه
روزی دوبار میام وبلاگت می بینم خبری نیست دیگه تعداد نظرات و موضوعاتش رو حفظ ام .
زود بیا آپ کن ببینم .... نازنین جون چکار می کنه چرا از کارهاش نمی گی
ای کلک نکنه در فکر تولدی برای نازنین جون ....از اون تولدها .....
بوس برای دختر خوشگلت
میدیا
15 اردیبهشت 91 18:56
سلام اسم منم میدیاست و 14 سالمه
امیدوارم میدیا کوچولوی ما موفق بشه ...به وب من سربزنید ....


حتما
ani
16 اردیبهشت 91 10:58
دو تا دخمل ناز


قربونت عزیزم
ناهید مامان اروین
18 اردیبهشت 91 15:37
سلام عاطفه جون.....خوبین ؟
مدیا جونم چکار میکنه؟
دوست ندارم ها را واقعا از ته دل دوست ندارم و واسم عذاب وجدان میاره.....
انشاالله هیچ چیز دوست نداشتنی نداشته باشین...


سلام . مرسی گلم . ما خوبیم .
انشاله چیزهای دوست نداشتنی دیگه برات اتفاق نیافته
ناهید مامان اروین
19 اردیبهشت 91 17:02
یه وقت نیای آپ کنی.....خسته میشی


نوشتم ولی عکس ندارم منتظرم عکس دار بشم آپ کنم ...
شيرينكده
7 تیر 91 23:43
به به ميبينم كه باغ فدك رفتيد
خوش به حالتون
كاش منم بودم


آره عزیزم برای اولین بار هم خودم رفتم هم مدیا رو بردم . دیروز هم دوباره با نازنین جون و مامانش بتزم برای اولین بار رفتیم پارک بانوان
خیلی خوب بود