مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

موش موشک بابایی

22 ماهگی مدیا در فروردین 91

1391/1/15 8:37
نویسنده : عاطفه
506 بازدید
اشتراک گذاری

مدیا و رنگ انگشتی

این رنگ انگشتی ها رو خیلی دوست داره ولی قربونش بشم بس که بچه ام همیشه به فکر تمیزی خودشه دستش رو که به رنگ می زد نشون من می داد یعنی که کثیف شده و براش تمیزش کنم منم گفتم اشکال نداره عزیزم نقاشی کن آخرش می برمت حموم ...

نیم ساعتی که بازی کرد خسته شد و گفت ببر دستهامو بشور ...

یکبار هم که باباش دستهای مدیا  رو شست وقتی خواست از پله بره پایین  ، باباش گفت دستهاتو الان شستم بعدش دیدم دختر گلم خودش بلافاصله پشت دستش رو گذاشت زمین و از پله پایین رفت

از اون موقع تا حالا برای اینکه کف دستش کثیف نشه خودش دستهاش رو به پشت می ذاره روی زمین و بلند میشه خنده

دخترم دیگه هزار ماشاله بزرگ شده و داره خودش عروسکش رو روی پاهاش می خوابونه .....چشمک

 

 

 

سفره هفت سینی که چیدم و بخاطر مدیا ده دقیقه بعد جمع کردم . این عکس رو زدم که سبزه اش رو نشون بدم که مربیهای مهد کودکش براش درست کرده بودند .(من فقط یک لنگ جوراب پاریزن دادم ببیند چی ازش دراومد....) و یه تخم مرغ رنگ شده که همون لحظه اول مدیا خانم زحمت شکوندش رو کشید

 

اون دستی که روی میز اومده رو می بینید .... به نظرتون آشنا نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟زبان

 

حوله ای که براش خریدم رو هنوز حموم نرفته افتتاح کرد .....

تازه داره کلمه های دوتایی رو می گه وقتی باباش میره بیرون میاد پیش من و میگه بابا رفته ...

یا میگه این چیه ....  یا  وقتی می خواد بشینه روی مبل خودش میاد میگه اشینم (بشینم) 

یا وقتی میافته زمین بلند که میشه میگه اوفتاد ...

کلمه هایی هم که می گه : شیر ، آب ، ماست ، موز ، اینهاش ،داغ ،  وقتی هم جیش می کنه دستش رو به مامی اش میگره و میگه خیسه ....

کتابش رو میاره ورق می زنه و عکس موز رو نشونم می ده و میگه موزه .....نیشخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بهناز مامان نازنین
15 فروردین 91 18:23
اییییییی جوووونم موهاشو ببین ههههه چه ماشالله بزرگ شده
راستی من ولایییییییییتم


موهاش تازه شده مدل تیفوسی

رسیدن بخیر
بهناز مامان نازنین
15 فروردین 91 18:24
چه هفت سین ناززززززززززززیییییییییی


خودت نازززززززززییییییی
مامان مهشید
15 فروردین 91 22:57
خدا حفظش کنه الهی الان که زبون باز کرده کلی ذوق می کنید بعدا که حرف زدنش دور می گیره همش تو دلتون میگید کاش یه دقیه ساکت میشد


واقعا همینطوره ...
ناهید مامان اروین
17 فروردین 91 1:00
سلام عاطفه عزیزم
سال نو مبارک
امیدوارم سال خوبی در انتظارتون باشه گلم
من 20 روز نبودم واسه همین اول از همه تولدت تبریک میگم دوست خوبم...
الهی فداشس بشم
با هوش من...دوست دارم الان پیشش بودم و حسابی بوسش میکردم
مامانی زحمتشو بکش چند تا بماچ ابدار از اون لب هاش واسم پست کن...
دوستون دارم
با سفر نامه و عکس های خودم به روزم



سلام ناهید جان سال نو شما هم مبارک.
تو همیشه به ما لطف داری عزیزم .

مامان زهرا نازنازی
27 فروردین 91 8:56
سلام خانومی

امیدوارم روزهای خوب و خوشی در انتطارتون باشه


سلام . انشاله برای شما هم همینطور باشه