مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

موش موشک بابایی

نمایشگاه اسباب بازی و 21 ماهگی دخترم

1391/1/14 11:05
نویسنده : عاطفه
2,735 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره اومدممممممممممممممممممممممممممممم........قلب

توی این دو ماه که نبودم اتفاق خاصی رخ نداده بود همون حرکات و بازیها فقط  اینکه مدیا شیطون تر شده بود و سعی می کرد روی چیزهایی که ارتفاع داره از زمین بایسته ...وقتی هم عکس العمل ما رو می دید تازه می خندید ...تعجب

البته ناگفته نمونه یک دو بار هم مریض شد که بخاطر آلرژی که داره  سرفه های طولانی مدتش من و باباش رو خییییلی اذیت  کرد .... پیش متخصص خوب هم که بردمش میگه باید تحمل کنید تا بچه بزرگ بشه و ببینیم کی از سرش درمیاد ... زمان دقیقش معلوم نیست .هیپنوتیزم

توی این مدت آب دهانش خیلی زیاد شده منتظرم تا دندنهای کرسی اش بیرون بیان .

دامنه لغاتش زیاد نشده ولی مااشاله هوشش زیادتر شده و روداری اش که جای خود داره ....خنده

دو سه روز تعطیلی گذشته رفتیم همدان تا هم خانواده ام رو ببینم هم نمایشگاه اسباب بازی بود مدیا رو ببرم

نمایشگاهش خوب بود مدیا هم همش یا توپ توی دستش بود یا سوار این ماشین های اسباب بازی بود آخر نمایشگاه هم خسته شده بود و می گفت بغل ...

قربون دختر ممممممممممممممممممممممممم

یه سری چیزها برای مدیا خریدم ولی خیلی کامل نبود چون چیزهای رو هم که می خواستم اصلا نبود مثل لوازم التحریر یا وسایل کمک آموزشی  اینم عکسهاش (البته عکس های بدون کلاه رو انشاله دیگه برای عید می زارم تا موهاش کمی بلند بشه )

اینم مدیا و بابام .....  بابای مهربونم خیلی دوستش دارم ... نه اینکه من بگم همه فامیلها و شاگرد هاش هم همین رو می گن ...  الان که از مامان و بابام دور هستم همیشه آروزی سلامتی و شادی براشون دارمبغلفرشته

 

اینم خواهرزاده شیطون و ماشاله خوش سر و زبون من (البته تولدش نبود  ولی خواهرم  هر چند وقت یکبار براش کیک می خره با شمع و بهش میگه فوتش کن )

منم قول دادم براش تولد با تم  بن تن بگیرم البته وسایلش رو هم خریدم بعدا عکسهاش رو می ذارم

دوست دارم مازیار جان

 

 

 

البته اون کتاب پینوکیو که از کتابهای هست که تصویربرجسته داره رو برای خودم خریدم ...زبان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

samaneh
26 بهمن 90 12:07
سلام
خوشحالم كه ميبينم آپ كردي منتظر بوديم كه زودتر بيايي
عجب چيزهاي خوشگلي خريدي ...اين آقا مازيار هم شيطنت ازش ميباره زنده باشه


قربونت عزیزم . تو همیشه اولین کسی هستی که وبلاگم رو می خونی و نظر میدی
ناهید مامان اروین
26 بهمن 90 15:27
سلام
چه عجب اومدی؟
انشالله الرژی این فسقلی خوب میشه نگران نباش...یه سوال چرا موهای مدیا را از ته زدین؟
این مازیار خان بهش میاد خیلی شیطون باشه هااااا
بابای مهربونی داره..انشالله همیشه سایش بالای سرتون باشه....منم اپم..
راستی کدوم تایپیک....همونی که نوشتم من نازنازیم؟
ههههههههههه......خواستم نترسه طفلکی گفتم من نازنازی بودم ترس نداره....هههه


سلام خانمی .مرسی از اینکه به من سر زدی
اول اینکه توی وبلاگم قسمت عجیب ولی واقعی راجع به موهای مدیا نوشتم
دوم اینکه اون طوری که تونوشتی ترس نداره حتما خانمه پشیمون شده ...هههههههههههه

شیطون ؟؟؟؟؟ یه چیزی می گم یه چیزی می شنوی .....

آروین جونم رو ببوس
میترا مامان مهرناز
26 بهمن 90 15:49
ای جانممممممممممممممممم
عسلممم ممممممممممممممم
چه عکسای خوشگلی همیشه به گردش اونم از این گردش های خوشگل خوشگل

الهی که سالیان سال سایه پدر عزیزت روی سر شما فامیل و شاگردهاشون باشه معلومه از چهرشون که حسابی مهربونن

ببوس گل نازت رو


ممنون عزیزم . شما لطف دارید
انشاله خدا سایه پدر و مادر شما رو هم 200سال بالای سرتون نگه داره.
دخنر خوشگلت رو ببوس
مامان ويولت
27 بهمن 90 9:06
ماشاالله چه خواهر زاده خوشگلي داري


چشمات خوشگل می بینه عزیزم
بهناز مامان نازنین
27 بهمن 90 13:12
سلااااااااااام به به چه عجببببببببببببب وای چه اپ باحالی کردی حسابی غیبت طولانیتو جبران کردی
ماشالله مدیا کچلشم خوشکله
حالا اگه این مدت مجبور شدی بری مهمونی از این تل های بزرگ پارچه ای که مخصوص دخمل کچلهاست بخر خیلی نازه
اتفاقا خیابون صفا اون پاساژ جدیده ط پایین از این جی جی ویجیا داره خیلی خوشکل هستن
نمایشگاه باحالی بوده چه چیزای قشنگی خریدی خوشم میاد تو لباس مدیا هم خوش سلیقه ای
بچم چرا سرفه می کنه
وای عاطی نازنین مریض شده الان یک هفته است زیر چشماش گوووووووووووود شده و لاغررررررررررررررررررررررر و سیاه و ضعیف ک نق نقو برای هر لقمه غذا که حاصر بشه بخوره باید یک کتاب بخونم تا بخوره گریهههههه سرفه هاشو که نگو
خیلی خسته ام الان داشتم گریه می کردم چکار کنم تپل نه ولی نرمال شه قوی شه گریههههه



سلام عزیزم دیدی اومدم .
می گم مگه تو مدیا رو دیدی ؟ اون عکسهاش همه با کلاه
مدیا اصلا حاضر نیست تل بذاره روی سرش یا یه گیره
ضمنا اصلا توی خیابون صفا پاساژ هست دختر خوب ؟ شاید منظورت پاساژ یاقوت ؟ اون میدان جعفری . اگه درست بود بگو تا یه سر برم ...
چرا نازنین جون مریض شده وای مواظبش باش .
البته مدیا هم که چند وقت پیش مریض شد با اون سرفه هاش من فکر کردم مربوط به آلرژی اشه ولی وقتی رفتم مهدش دیدم همه بچه ها داشتند از اون سرفه های ناجور می کردند دکتر هم گفت بازم ویروسه .
بهناز جان نگران نباش منم تا میام بگم آخیش یه کم بچه ام نرمال شد زود مریض می شه
خیلی مواظبش باش . سعی کن بیشتر آبمیوه بدی آب پرتقال نده چون خودش حساسیت زاست . انشاله که زود خوب میشه . ببوسش
مامان مهشید
28 بهمن 90 23:13
سلام بالاخره آپیدی . خوشحالم که سفر خوبی داشتی خدا سایه پدرتون رو همیشه بالاسرتون نگه داره . مدیا جون چه جور آلرژی داره؟ مهشید هم با آلرژی متولد شد ولی هم ما خیلی مواظبش بودیم هم بزرگتر شد مقاوم تر شد ایشالله که مدیا جونم کم کم بهتر میشه


سلام مریم جون .
راستش مدیا از تولد آلرژی نداشت یکسالش که بود یه کم بخور اکالیپتوس توی خونه گذاشته بودم از همون روز گلوش قفل کرد و تنفسش مشکل شد و رفت زیر اکسیژن ..
همون اکالیپتوس زمینه حساسیت رو توش ایجاد کرد
الان هر موقع سرما می خوره تا دو سه هفته بعدش سرفه های شدید داره دکتر هم به ما گفت دیگه مثل اون روز خفگی شدید بهش دست نمی ده ولی هر چی بزرگتر بشه و اون خرخره اش سفت تر بشه بهتر میشه و بستگی داره یا 5 سالگی یا 8و9 سالگی یا نهایتا 12 سالگی خوب میشه .
خدا رو شکر که مهشید جون خوب شده دکتر می گفت بدترین چیز بادام زمینی و فندق است .
ممنون از لطفت عزیزم .
بهناز مامان نازنین
29 بهمن 90 9:55
سلام نه ندیدمش اما تصورش کردم و دیدم بازم خوشکله
اون پاساژی که می گم خیلی کوچیکه اسمشو نمی دونم نزدیکهای میدان رازان هستش


چشمهات خوشگل می بینه خدا از زبونت بشنوه ههههههه
از خ صفا نزدیک میدان رازان یا از خ شهدا ؟
اگه پاساژ خیلی کوچیکه پس طبقه پایین نداره
از مامان اسمش رو بپرس
ناهید مامان اروین
29 بهمن 90 17:12
ههههههههه راست میگی اون خانومه حتما پشیمون کرد.....


اون جوری که تو نوشته بودی ....
مامان مهشید
2 اسفند 90 13:11
ایشاالله که بهترم میشه مدیا جون ... بادوم زمینی که خیلی مضره من تا حالا جرات نکردم به مهشید بدم چون ممکنه شوک آنافیلاکتیک بده


ممنون عزیزم . دکترش گفت بادوم زمینی و فندق خیلی بده

می گم این شوکی که گفتی دیگه چیه ؟؟؟؟؟؟
حسینی
8 اسفند 90 17:46
دوست عزیزم سلام به وبلاگتون مراجعه کردم و اونو فعال دیدم.من تویه شرکت تولید وپخش اسباب بازی و ربات های آموزشی کار میکنم.در حال حاضر حدودا با 25 نفر در حال همکاری هستم که ماهیانه بیش از 600 هزارتومن در آمد دارن.اگه شما هم دوست داری در زمینه فروش اینترنتی این محصول بامن همکاری داشته باشی میتونی با شماره 09154358403 (محمد حسینی) با من تماس بگیری. www.aradrobo.com aradrobo200@yahoo.com