مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

موش موشک بابایی

گفتگو

1390/10/20 9:00
نویسنده : عاطفه
523 بازدید
اشتراک گذاری

گفتم خدایا  از همه دلگیرم           گفت حتی من ؟

گفتم خدایا دلم را ربودند              گفت پیش از من ؟

گفتم خدایا چقدر دوری               گفت تو یا من ؟

گفتم خدایا تنهاترینم                   گفت پس من ؟

گفتم خدایا  کمک خواستم          گفت از غیر من ؟

گفتم خدایا دوستت دارم            گفت بیش از من ؟

قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان زهره
20 دی 90 10:14
سلام خیلی قشنگ بود. واقعیتی بود که در روزمره زندگی فراموش کردیم.


آره عزیزم . منم اینو نوشتم تا همیشه یادم بمونه و فراموش نکنم
ناهید مامان اروین
21 دی 90 14:22
سلام عاطفه جون....مدیا عزیز خوبه.....چند روزه میخوام بیام آپ کنم ولی نه عکس جدید دارم و نه اتفاق جدید دارم....ولی تو فکرش هستم تا اخر هفته انشالله آپ جدید دارم....
شما چکار میکنی....چند تا عکس از مدیا جونم بزار....دلم واسش تنگیده....
خیلی خوشحال میشم نظراتتو میبینم دوستم....


سلام خانمی . مدیا هم خوبه مرسی خاله اش .راستش می خوام تا وقتی که یه کم موهاش درمیاد ازش عکس نذارم .
منظر عکسها و کارهای جدید پسر دوست داشتنی هستم .
دوستت دارم
ناهید مامان اروین
21 دی 90 14:23
چقدر قشنگ بود این آپ....بسی خوشمان امد


قربونت گلم . منم دوستش دارم
samaneh
21 دی 90 14:56
سلام خيلي قشنگ بود
گاهي از نردبان بالا ميروي تا دستهاي خدا رو بگيري
غافل از اينكه خدا اون پايين نردبان را گرفته تا تو
نيافتي
عزيزم خيلي نوشته ات با احساس بود


با جمله موافقم . دقیقا همینطوره که میگی

خاله مدیا
22 دی 90 14:18
عاطی جون سلام .عزیزم متن خوشگلی بود میخوام همیشه دلهره هایت را از یاد ببری,اینجا دلی هست که برای آرامش تو و مدیا و محمد,دستانی رو به آسمان دارد...


قربون تو و اون دستهات و اون دل مهربون و خوشگلت برم عزیزم
خاله مدیا
22 دی 90 14:26
وقتی با خدا گل یا پوچ بازی میکنید,نترسید.خواهید برد...چرا که پروردگار مهربان,هردودستش پراست.


مطلبت قشنگ بود . مرسی عزیزم
مامان مهشید
26 دی 90 12:10
واقعا بعضی وقتا یادمون میره که خدا همه چیزمونه


دقیقا . میگه توی زندگی آنچنان با سرعت حرکت نکنید که خدا مجبور بشه برای متوقف کردن شما بطرفتون سنگ برتاب کنه
مامان بیتا
26 دی 90 18:21
منتظر دیدار شما در نمايشگاه تخصصي دنياي اسباب بازي، آموزش و سرگرمي هستیم. زمان : 13 لغايت 16 بهمن ماه 1390 - ساعات بازديد : 10 لغايت 20 محل برگزاري:خيابان فاطمي، خيابان حجاب، مركز آفرينش هاي فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان جت رو..............هدیه خلاقیت
samaneh
1 بهمن 90 12:02
عزيزم بهت دلداري دادم كه ناراحت نباش اما خودم وقتي پست از دست دادن انار عزيزمون رو خوندم حالم دگرگون شد عاطي جون ناراحت نباش حكمت خدا تو اين بوده


مرسی گلم . فقط ناراحت اینم که چرا 25 روز زجر کشید .
بهناز مامان نازنین
3 بهمن 90 23:48
خدا جون خیلی دلم گرفته
انارررررر


بهناز جون منم مثل توام . چهره اش همش جلوی چشمامه.
انشاله نازنین جون هزار ساله بشه
samaneh
9 بهمن 90 10:58
▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒███▒▒▒▒██
▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓

عزيز ما منتظر آپ جديد هستيم


چشم . دختر هنرمند

ناهید مامان اروین
10 بهمن 90 14:45
سلام عاطفه جونم...کجایی خانوم...حسابی کم پیدایی ها....
گفتم بیام جواب سوالاتت اینجا بدم بهتره...
وقتی که واکسن نوزادی آروین زدنن انگاری یکم بیشتر زدن واسه همین به صورت یه غده کاملا بی خطر زیر بغلش موند...خیلی دکتر بردمش ولی همهشون گفتن خیلی از بچه ها اینجوری میشن...من چون چند نفر از بچه های فامیلمون اینجوری بودند زیاد نترسیدم....
سوال بعدی...واسه اینکه میخواستن تخلیه کنن دکتر گفت بهتره شما نباشین...اخه شاید بترسین...
قربونت بشم که واسه اروین ناراحت شدی...فدای اون دل مهربونت...
اروین باید قدر شما خاله های خوبشو بدونه...
بازم ممنونم
راستی یادم رفت بگم اروین الان حالش از من بهتره


خدا رو شکر . آخه من تا حالا چنین چیزی نشنیده بودم .خیلی ناراحتش شدم . به هر حال مواظبش باش .
از طرف منم ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسش
ناهید مامان اروین
17 بهمن 90 13:01
پس کجایی.....بیا دیگه.....چند تا عکس بزار ببینیم موهاش بلند شد یا نه


متاسفانه موهاش هنوز اونطوری نشده که بشه عکس بزارم ولی این هفته می خواهم ببرمش نمایشگاه اسباب بازی حتما عکسهای جدیدمی زارم با کلاه ....
مواظب آروین جون باش
samaneh
18 بهمن 90 8:23
............... ٭ §٭ §٭§٭
.......... ٭ §٭ .............٭ §٭
.........٭ §٭ ................ ٭ §٭ ...................٭ §٭ §٭ §٭
....... ٭ §٭.......................٭ §٭.......... ٭ §٭ .............٭ §٭
....... ٭ §٭..........................٭ §٭ .... ٭ §٭ ...................٭ §٭
....... ٭ §٭ ..........................٭ §٭٭ §٭ .........................٭ §٭
........ ٭ §٭..............................٭ §٭ ..............................٭ §٭
......... ٭ §٭ ................................................................٭ §٭
........... ٭ §٭ ..............................................................٭ §٭
............. ٭ §٭ ............سلام دوست گلم.......................٭ §٭
............... ٭ §٭ .......................................................٭ § ٭
................. ٭ §٭ ...................................................٭ §٭
................... ٭ §٭ ...............................................٭ §٭
..................... ٭ §٭ .........................................٭ § ٭
........................٭ §٭ ....................................٭ §٭
......................... ٭ §٭ ..............................٭ §٭
.............................. ٭ §٭ ......................٭ §٭
.................................. ٭ §٭ .............. ٭ §٭
..................................... ٭ §٭ .........٭ §٭
........................................ ٭ §٭..٭ §٭
...............................................٭ ٭

چرا خبري ازت نيست ....فكر كنم موهاي مديا تا سر كمرش بلند شده باشه



وای نگو تا سر کمر تا نزدیک مچ پاهاش داره می رسه

خیلی خوب گفتی عزیزم . بوسسسسسسسسس
مونا
19 بهمن 90 12:27
سلام عزیزم...
ممنون که جویای حال ما بودی...
هنوز مشکل رسولم کاملن حل نشده...
خب فعلن شمیی درمانی میشه...
پاهاش هنوز توان حرکت ندارن و دستاش مچش خیلی کم توان داره....
ولی شکر خدا
ایشالا زودی خوب میشه
با دعاهای شما
بوس




خدا رو شکر که الان بهتره . انشاله سال جدید خبر سلامتی کامل همسرت رو برامون هدیه بیاری عزیزم .
می بوسمت
بهناز مامان نازنین
23 بهمن 90 22:35
به من گیر می دی چرا آپ نمی کنی خودت که بدتری

عکسای این ملوسو بزار حال کنیم


چشم به زودی .....