مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

موش موشک بابایی

شب یلدای مدیا

1391/1/14 11:13
نویسنده : عاطفه
488 بازدید
اشتراک گذاری

امروز توی مهد کودک برای بچه ها جشن شب یلدا گرفته بودند .

منم دو ساعت مرخصی گرفتم و رفتم که اونجا ازش عکس بگیرم . توی سالن رو یه میز گذاشته بودند و  روی میز پر از خوراکیهای خوشمزه بود که بعضی هاشونو با تزیین درست کرده بودند حلقه های شلغم و لبوی پخته ، شیرینی ، انار دون کرده ، شکلات و .... و یک عدد آدم برفی (البته امروز اینجا آنقدر هوا گرمه که اصلا هوس آدم برفی نمی کنی ، من خودم با تعجب نگاهش می کردمتعجب)

و یه عالمممممممممممممممه بچه  ......اونم قد و نیم قد از چهار ماه تا پیش دبستان

خلاصه برای مدیا روز عید بود چون همش شیطونی می کرد از این اتاق به اون اتاق اصلا هم به من نمی چسبید و نق نمی زد ...ولی اصلا یک جا بند نمی شد که من ازش عکس بگیرم ولی به سختی دو تا ازش عکس انداختم خلاصه خیلی خوشحال بود چون آزاد بود البته همه بچه ها آزادی رو دوست دارند .هورا

توی اون شلوغی  یه لحظه دیدم مدیا نیست وقتی خوب نگاه کردم دیدم رفته پشت میز خوراکیها و یه دونه لبو برداشته یواش داره گازش می زنه ......خندهخوشمزه

به هر حال خوب بود و خوش گذشت . از مدیر مهد و همه مربیان خوبش تشکر ویژه می کنم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهناز مامان نازنین
2 دی 90 3:12
ای جوووووووونم چه با حال کلی کیف کردم


آره مدیا هم خیلی ذوق کرده بود و خیلی هم بازی البته بعدش هم افتاد به آبریزش و سرفه .
می گم مهد نازنین جون هم براش شب یلدا گرفته بودند می تونی عکسهاشو بذاری
مامان مهشید
3 دی 90 13:56
آخی چقدر نازند خدا حفظشون کنه


انشاله عزیزم . از خدا می خوام دخترت رو برات هزار ساله کنه