مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

موش موشک بابایی

تولدمون مبارک

1390/9/22 8:33
نویسنده : عاطفه
396 بازدید
اشتراک گذاری

 

روزهاست که یادت از سقف خانه ام می چکد ، اگر باران بند بیاید از این خانه میروم ....

 

22 آذر 86  مصادف با سالگرد ازدواج حضرت علی و فاطمه زهرا بود که من و همسرم برای عشقمون یه سقف ساختیم و عهد کردیم تا آخر عمر با هم زیر همون سقف زندگی کنیم .

خدا رو شکر می کنم بخاطر همه لحظه های شادی که بهمون داده ....

بخاطر همه آرامشی که تقدیم مون کرده ......

بخاطر اینکه دختر مهربونی رو شیرینی زندگیمون کرده .... 

بخاطر احساسی که بهمون داده .....

و اون چیزی نیست جز احساس خوشبختی

خدایا دوستت دارم چون همیشه به حرفهام گوش کردی و آرزوهامو برآورده کردی انشاله که هیچ وقت تنهامون نذاری .... خدایا این روزها رو از ما نگیر ....

محمد عزیزم ازت ممنونم بخاطر اینکه توی این چهار سال زندگی مشترک کاری کردی که همیشه و همیشه حتی در خلوت احساس خوشبختی بکنم . خوشحالم از اینکه همیشه این احساس در وجودمه . خوشحالم از اینکه شبها که می خوام بخوابم احساس آرامش دارم ...

پنجمین سالگرد با هم بودنم مبارک. دوستت دارم عزیزم یه عالمه

 

 

یادمون باشه که خوشبختی یعنی راضی بودن به وضع موجود

تولدمون مبارک ...ماچقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نفس
26 آذر 90 10:25
سلام عزیزم خوبی؟مدیا جونم خوبه؟انشاله همیشه شاد و عاشق باشی و زندگیت پرباشه از خوشبختی گلم
عاطفه
26 آذر 90 14:29
وای شیما جان خوبی داشتم وبلاگش رو آماده می کردم فردا یا پس فردا بیام بهتون اعلام کنم . مچمو گرفتی آنقدر خوشحال شدم می خواستم پاسخ رو بزنم هول شدم تایید کردم . چطوری پیدام کردی؟ قربون تو و نفس
بهناز مامان نازنین
26 آذر 90 17:44
خدا رو شکر که این احساس رو داری
می دونی که خوشبختی یه احساسه ان شالله همیشه این حس خوب همراهتون باشه


قربونت عزیزم . انشاله برای همه همین احساس باشه فقط باید یه کم مثبت نگاه کنیم
مامان زهرا نازنازی
15 دی 90 13:29
خوشبختی تون مستدام

راستی منم دخترم تقریبا همسن دختر خانوم شماست 12 خرداد 1389 بدنیا اومده

با افتخار و بااجازه لینکتون کردم

خوشحال می شم پیش ما بیاین و با هم دوست باشیم. اگر دوست داشتید زهرا نازنازی رو به هم جمع دوستانتون اضافه کنید


با کمال میل . انشاله دختر شما همیشه سلامت باشه