مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره

موش موشک بابایی

جشن پایان سال پیش دبستانی مدیا و سه ساله شدن پویا

1395/2/29 11:40
نویسنده : عاطفه
280 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال که بازم از این جشن ها بود و مدیا پیش 1 بود قرار بود توی گروه سرود باشه ولی همونطوری که توی همون پست نوشته بودم مدیا پارسال اصلا حاضر نشد روی صحنه بره و شعر دسته جمعی با بچه ها رو بخونه ولی امسال یه تغیییر بزرگ توی مدیا دیدم از قبل اومد و کلی تمرین کرد که سرود ای ایران رو بخونند و بهش گفتم باید بری روی سن . اونم پذیرفت براحتی 

خلاصه روز جشن که شد رفتیم و قبلش رفت روی صحنه و شعرش رو خونه با کلی اعتماد به نفس 

تازه خیلی از دوستهاش اومده بودند قران می خوندند یا تئاتر اجر می کردند یا موسیقی 

از خانم پیش دبستان و مدیر خوب مهدش و همه مربیهاش تشکر ویژه دارم

اینم کیک فارغ التحصیلی مدیا که خودم درست کردم 

داشتیم کارتون نگاه می کردیم گفتم این دو تا شخصیت اصلی توی کارتون همش خرابکاری می کنند مدیا هم گفت : مامان کارگردان گفته نقش شون رو خننده دار کنند !!!!!!خنده

پویا هم انگشت هاش رو میاره میگه این چند تاست ؟

پسرم عاشق کارتون SING WHIT ME  هست آموزش انگلیسی به کودکان . فقط موقع پخش این کارتون غذا می خوره منم براش ضبط اش کردم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)