مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

موش موشک بابایی

بهمن 89

1390/8/28 9:48
نویسنده : عاطفه
283 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم . خوشگل نه ماهه ام  . بهمن ماه بود مامان جون و باباجونت اومده بودند خونمون . مامان جونت اول موهات رو کوتاه کرد . بعد از همه مهمتر گوش ات رووووووووووووووووووووو !

ولی اصلا اذیت نشدی من که خودم اصلا دل این چیزها رو ندارم سرت رو محکم گرفتم بعد مادر جون با نخ و سوزن بعد از کلی ماساژ گوش ، اون رو سوراخ کرد یه لحظه گریه کردی اونم بخاطر اینکه محکم سرت رو گرفته بودم بعد که نخ رد شد بغل کردم و بردمت توی آشپزخونه و تو ساکت شدی برای گوش بعدیت هم همینطور .

کلا سر جمع 5 دقیقه بیشتر گریه نکردی و الحمداله گوشت هم خوب شد و زخم نشد البته منم همش چربش می کردم . ببخشید مجبور بودم چون اگه یه کم بزرگتر می شدی دیگه نمی ذاشتی ....

اولین مرواریدهات هم نیش زد . اول نه ماه بودی که دو تا دندونهای پایینت خودش رو نشون داد البته زیاد اذیت نشدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)