مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

موش موشک بابایی

شهریور 93

1393/6/30 11:07
نویسنده : عاطفه
212 بازدید
اشتراک گذاری

مدیا که همچنان عاشق عروس شدن و لباس عروس هست ، هر کاری کرد من و باباش زیر بار نرفتیم تا اینکه بالاخره مامان جونش سورپرایزش کرد و یه لباس خوشگل عروس براش خرید .

ما هم کلی صحبت کردیم که نباید برای خیابون یا مهد کودک بپوشیش فقط برای خونه یا مهمونی باشه

پسرم توی این ماه دو تا دندون نیش پایین و یه دونه دندون نیش بالا رو درآورده .

خیلی سخت نبود من که نفهمیدم چون همیشه در حال نق زدنه

الان جمعا یازده تا دندون خوشگل داره ...زبان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهناز مامان نازنین
2 آذر 93 22:45
عزززززززززززززززززززززززززززززززززیز دلم ماااااااااااااشالله هزارر الله و اکبر برای این دو تا فرشته خیلیییییییییییییی دلم تنگ شده قربونت برم عزیزم .بخدا منم همش یادت رو می کنم . کی میشه ببینمتون ؟؟؟؟؟!!!!!!!!. خوش باشی . فدات شم لطف داری عزیزم . امیدوارم زود ببینمتون . هر جا هستی سلامت و خوشبخت باشید . روی ماه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه دوتاتون رو می بوسم