مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

موش موشک بابایی

اولین تجربه استخر رفتن مدیا و از پستونک گرفتن پویا

1393/4/8 10:34
نویسنده : عاطفه
369 بازدید
اشتراک گذاری

با اینکه استخرهای اینجا به گفته خودشون  زیر پنج سال رو نمی پذیرند . امسال تصمیم گرفتم مدیا رو برای اولین بار ببرم استخر

استخری که مدیا رو بردم یه استخر داره مخصوص بچه ها

براش مایو خریدم و با همدیگه رفتیم . پویا رو هم به همسرم سپردم

از غریق نجات استخر اجازه گرفتم که با مدیا وارد استخر بچه ها بشم چون اولین بارش بود

اول از همه قبل از رفتن کلی باهاش صحبت کردم که نیاد اونجا بگه من نمیام ، من از آب می ترسم یا .....بهش گفتم من کلی پول دادم و زمانمون هم محدوده باید حداکثر استفاده رو بکنه 

مدیا رو اول از پله ها پایین بردم  رفتیم توی آب و بهش گفتم توی آب راه برو و دستش رو گرفتم و عمق آب تا گردن مدیا بود و توی دهنش نمی رفت . خدا رو شکر خوشش اومد و کم کم خودش پاهاش رو بلند کرد و بهش یاد دادم که دوچرخه بزنه . یه مامانی که اونجا بود اومد مدیا رو بغل شد روی شونش و توی آب چرخوندش . مدیا هم کلی کیف کرد .

اصلا انتظار نداشتم دفعه اول اینطوری استقبال کنه آخه با حموم و شستن مو زیاد رابطه خوبی نداره .

وقتی هم که اومدیم می گفت مامان دوباره بریم .......

وقتی اومدم خونه دیدم پویا پستونک دهنش نیست و متوجه شدم توی اتاق از دهنش بیرون افتاده و دیگه هم سراغش رو تا اون ساعت نگرفته بود . منم گفتم می ذارم هر وقت بهونه اش رو گرفت بهش بدم . شب موقع خواب هم بهش شیر دادم و خوابید نصف شب که بلند می شد و نق می زد از شیر خودم بهش می دادم اولین شبی بود که بدون پستونک خوابید .

فردا هم از مربی خصوصی اش خواهش کردم که بدون پستونک تحملش کنه تا ظهر که خودم بیام .

بالاخره اینطوری شد که توی یک سال و سه ماهگی از پستونک گرفتمش

الان هم شبها نق و نوق می کنه ولی بجای پستونک شیر خودم رو بهش می دم البته بیشتر وقتها سینه ام رو با پستونک اشتباه می گیره و ولش نمی کنه ....زبان

فعلا تا اینجا یه مرحله رو رد کردم . مراحل از شیشه گرفتن و از شیر گرفتن و از پوشک گرفتنش مونده ....!متفکر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهناز مامان نازنین
15 مهر 93 21:49
وای عززززززززززززیززززززز دلم چقدر ناناز و بزرگ شدن ماشاااااااالللله به به رسیدن بخیر عروس خانم . ماشاله به جونت عزیزم