مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

موش موشک بابایی

تولد 4 سالگی مدیا

1393/3/6 10:06
نویسنده : عاطفه
567 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا دیگه دخترم هزار ماشاله 4 سالش تموم شده در حالیکه داداشش 1 سال و دو ماهه است

تصمیم گرفتم مثل سالهای قبل جشن تولدش رو توی مهد کودک بگیریم آخه خیلی دوست داره که پیش دوستهاش باشه

منم براش کیک و شمع خریدم و رفتم اونجا . خودش که خییییییلی خوشحال شد .از همه جالبتر اینکه

احساسات دوستهای هم سن اش برام تعجب آور و قشنگ بود .

من که وارد کلاسش شدم و مربی اشون گفت که امروز تولد مدیا است دوستهای کلاسش که هم سن او بودند (با یه چهار یا پنج ماه اختلاف) می اومدند پیش من و به من می گفتند خاله تولدش مبارک !!!!!!!

دوستهای دیگه می اومدند و از اسباب بازی یا ماشین های مهد کودک به من می دادند و می گفتند تولدش مبارک !!!!!

از اینهمه ابراز احساسات بچه ها که هر کدوم به زبون بچه گانه شون سعی می کردند تولدش رو به من تبریک بگند  شوکه شده بودم و اشکم داشت سرازیر می شد ....گریه.

دختر عزیزم . مدیای مامانی تولدت مبارک . انشاله که همیشه سالم و خوشحال باشی .

خوشحالی تو خوشحالی منه . و من چیزی جز این نمی خواهم .محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

اینم عکسهای تولد

اینم پویای رودار مامانی در تولد چهار سالگی خواهر مهربونش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)