مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

موش موشک بابایی

عکسهای آتلیه

1390/9/23 8:39
نویسنده : عاطفه
874 بازدید
اشتراک گذاری

گفتم تا قبل از اینکه موهای سرت رو بزنم با اینکه آتلیه های اینجا رو دوست ندارم ولی گفتم اشکال نداره ببرم آتلیه چند تا عکس ازت بندازم ولی خیال باطل

توی آتلیه آنقدر روداری کردی که دو سه تا بیشتر عکس نشد . یه عالمه ژست های مختلف رو آماده کرده بودم ولی تو نذاشتی یه عالمه لباس آوردم ولی ....ناراحتگریه

وقتی نشوندمت روی صندلی برای عکس ، سر می خوردی می اومدی پایین و شروع می کردی به خندیدنقهقهه

بعد هم توی بغل بابایی که بودی می گفتی منو بذارید زمین و می دویدی سمت در خروجی

خلاصه .......

به هر حال چون آنقدر کوچولو هستی این اجازه رو ندادی منم دیگه آتلیه نمی برمت تا انشاله 3 سال به بالا  قهر

اگه انشاله  اون دو تا دونه عکسهای آتلیه ات آماده بشه توی همین پست می زامشون .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرناز
27 آذر 90 9:29
سلام عزیزم خب وقتی می خواد عکس بگیره باید نازشو خرید ببوس این ناز دخترو به ما سر بزنین


قربونت اصلا ناز نمی کنه می خواد روداری بکنه و بره از همه جا سر در بیاره و شیطونی کنه .
چشم حتما بهت سر می زنم
مامان مهشید
27 آذر 90 13:23
چه دختر نازی داری خدا حفظش کنه


قربونت عزیزم ولی من منتظر دیدن عکسهای مهشید جون هستم
بهناز مامان نازنین
27 آذر 90 13:27
ههههههههه
پس بغیر از چهرشون اخلاقاشونم شبیه همه


آره حالا قبول داری چهره هاشون شبیه همه . بار اولی که وبلاگ نازنین جون رو دیدم به همسرم نشون دادم گفتم چقدر شبیه مدیا است اونم تایید کرد