مدیا مدیا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پویاپویا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

موش موشک بابایی

واکسن 18 ماهگی

1390/9/27 9:46
نویسنده : عاطفه
1,522 بازدید
اشتراک گذاری

قربون دختر خوشگلم  برای واکسن های قبلی اصلا اذیت نشدی حتی تب هم خیلی خفیف داشتی ولی برای این واکسن یک روز تب کردی و مریض شدی البته فبلش هم یه کم آبریزش و عطسه داشتی به مربی بهداشت هم گفتم گفت اشکالی نداره . توی اون یک روز مریضی حتی یک قدم هم راه نرفتی ولی خدا رو صد هزار بار شکر که فرداش حالت خوب شدی و شروع کردی به روداری نیشخند

در ضمن اینجا ماشااله وزنت 10 کیلو  و قدت  82 سانتیمتر بود

خدای خوب و مهربونم  همیشه و همه جا  ازت خواستم همه مریض ها رو شفا بدی و هیچ مادری رو آواره بیمارستان نکنی . ممنونمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهناز مامان نازنین
26 آذر 90 17:43
خدا رو شکر دخترای گلمون سالم هستن
ان شالله هیچ مادری مریضی بچشو نبینه
نازنین از دیشب خس خس می کنه امشب ببریمش دکتر



آره حتما ببرش من که دیگه داروهای مدیا رو از حفظ ام . بس که توی خونه دارو دارم
مامان آوا
9 فروردین 91 11:18
وای از واکسن 18 ماهگی
دنبال مطلب واسه واکسن دخترم بودم که وبت رو دیدم، ماشالله به دختر نازت خدا حفظش کنه
خدا کنه واسه دختر من هم سخت نگذره


انشاله که برای دخترت آسون بگذره ولی به هر حال خوبیش به اینه که میگذره و زود فراموش میشه ...